OGÓLNE INFORMACJE

Sklep internetowy Gardi Kids, dalej zwany "sklepem internetowym"

Dni robocze
– zamówienia są przetwarzane 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem dni wolnych od pracy w Polsce. Zamówienia są wysyłane od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone do godziny 12:00 są wysyłane tego samego dnia, zamówienia złożone później są wysyłane na następny dzień. Możliwa jest szybka wysyłka w sobotę w tym samym dniu.

Kodeks cywilny
– polska ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

Konsument
– Nabywca, który jest osobą fizyczną, dokonującą zakupu w Sklepie bezpośrednio niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konto
– cyfrowa usługa, która jest regulowana odrębnymi aktami prawnymi w rozumieniu Ustawy o prawach konsumentów, dzięki której Nabywca może bezpłatnie korzystać z dodatkowych funkcji Sklepu.

Nabywca
– każda organizacja, która dokonuje zakupu w Sklepie lub podejmuje kroki w celu dokonania zakupu.

Sklep
– Sklep internetowy Gardi Kids, którym zarządza Sprzedawca pod adresem https://www.gardi-kids.pl.

Sprzedawca
– GARDI KIDS Radmyla Yegorova, NIP 5273155336, REGON 541130695, zarejestrowana w woj. MAZOWIECKIE, pow WARSZAWA, gm. WARSZAWA, miejsc. Warszawa, ul Jana Kazimierza 43, lok 107, 01-248
Treść cyfrowa
– dane stworzone i dostarczone w formie cyfrowej.

Ustawa o prawach konsumentów
– Ustawa Polski z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów.

KONTAKT Z SPRZEDAWCĄ
Adres pocztowy: miejsc. Warszawa, ul Jana Kazimierza 43, lok 107, 01-248
Adres e-mail: kontakt@gardi-kids.pl
Telefon: 
Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): miejsc. Warszawa, ul Jana Kazimierza 43, lok 107, 01-248
Koszt rozmowy telefonicznej lub przesyłania danych przez Nabywcę określany

WYMAGANIA TECHNICZNE

Do normalnego funkcjonowania sklepu internetowego potrzebne są
urządzenie z dostępem do Internetu
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.
Do złożenia zamówienia w Sklepie, oprócz wymogów określonych w ust. 1, niezbędny jest aktywny adres e-mail.

ZAKUPY W sklepie internetowym  
Ceny towarów widoczne w sklepie internetowym są ogólnymi cenami produktów.  
Sprzedawca informuje, że całkowity koszt zamówienia składa się z ceny podanej w Sklepie za towar i, jeśli to możliwe, kosztu dostawy towaru.  
Towar, który wybrałeś do zakupu, musi zostać dodany do koszyka w sklepie internetowym.  
Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru i sposób płatności za zamówienie spośród dostępnych w sklepie internetowym opcji oraz podaje dane niezbędne do zrealizowania zamówienia.  
Zamówienie uznaje się za złożone, gdy jego treść została potwierdzona, a Zasady zostały zaakceptowane przez Kupującego.  
Złożenie zamówienia jest równoważne zawarciu umowy między Kupującym a Sprzedawcą.  
Kupujący może zarejestrować się w sklepie internetowym, czyli stworzyć tam Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji, podając swoje dane przy każdym możliwym zamówieniu.  

PŁATNOŚCI  
W sklepie internetowym dostępne są następujące metody płatności:  
przelew na konto bankowe Sprzedawcy;  
kartą płatniczą:  
Visa  
Visa Electron  
MasterCard  
MasterCard Electronic  
Maestro  
przez platformę płatniczą:  
Transfers24  
TPay.com  
za pobraniem, czyli na kartę lub gotówką przy dostawie towaru Kupującemu;  
Jeśli Kupujący wybiera przedpłatę, zamówienie musi być opłacone w ciągu 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia.  
Dokonując zakupów w sklepie internetowym, Kupujący zgadza się na korzystanie przez Sprzedawcę z elektronicznych faktur. Kupujący ma prawo cofnąć swoją akceptację.  

REALIZACJA ZAMÓWIENIA  
Termin przetwarzania zamówienia wynosi 24 godziny.  
Jeśli Kupujący zdecyduje się opłacić zamówienie z góry, Sprzedawca rozpocznie realizację zamówienia po jego opłaceniu.  
Kraje, do których realizowana jest dostawa:  
Polska  
W sklepie dostępne są następujące sposoby dostawy:  
przez firmę kurierską;  
w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez Kupującego podczas składania zamówienia – w przypadku treści cyfrowych.  

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY  
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny.  
Termin na odstąpienie od umowy kończy się po 14 dniach od daty, w której kupujący objął towary w posiadanie lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik, wskazana przez kupującego, objęła towary;  
Aby Kupujący mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w punkcie 2 (rozdział ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE), o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w sposób jednoznaczny (na przykład listownie, pocztą lub mailowo).  
Aby dotrzymać terminu odstąpienia od umowy, Kupujący powinien wysłać informację dotyczącą realizacji swojego prawa odstąpienia od umowy przed upływem finalnego terminu odstąpienia.  

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY  
W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwróci Kupującemu wszelkie płatności, które od niego otrzymał, w tym koszty dostawy towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikłych z metody dostawy wybranej przez Kupującego, poza najtańszą standardową metodą dostawy oferowaną przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.  
Sprzedawca zwróci płatność przy użyciu tych samych metod płatności, które stosował Kupujący w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym razie Kupujący nie poniesie żadnych kosztów związanych z tym zwrotem.  
Sprzedawca prosi o zwrot towaru pod następujący adres: miejsc. Warszawa, ul Jana Kazimierza 43, lok 107, 01-248 niezwłocznie, ale w każdym przypadku nie później niż 14 dni od daty, w której Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy zakupu. Termin uważany jest za dotrzymany, jeśli Kupujący zwraca towar przed upływem 14-dniowego okresu.  
Kupujący ponosi bezpośrednie koszty związane ze zwrotem towaru.  
Kupujący ponosi odpowiedzialność tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z jego użytkowania w inny sposób niż to konieczne do ustalenia natury, cech i funkcjonowania towaru.  

W przypadku konieczności zwrotu pieniędzy za transakcję, którą Kupujący dokonał za pomocą karty płatniczej, Sprzedawca dokonuje zwrotu na konto bankowe przypisane do tej karty płatniczej.  

WYJĄTKI OD PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY  
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie ma zastosowania w przypadku:  
gdy przedmiotem świadczenia jest nierozbieralny produkt wytworzony zgodnie ze specyfikacjami Kupującego lub przeznaczony do zaspokojenia jego indywidualnych potrzeb;  
gdy przedmiotem usługi są towary, które szybko się psują lub mają krótki termin przydatności;  
gdy przedmiotem usługi jest towar dostarczony w zapieczętowanej opakowaniu, który nie może być zwrócony po otwarciu opakowania z przyczyn zdrowotnych lub higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostawie;  
gdy przedmiotem świadczenia są towary, które po dostawie z natury są nierozerwalnie związane z innymi rzeczami.