Płatność

„Szybka płatność - Tpay.com i płatność kartą” - przelewy online, BLIK, płatność kartą online.
„Przelew na konto” - tradycyjny przelew Gardi Kids bank Pecao 96 1240 6247 1111 0011 5143 8221.
„Płatność za pobraniem” - płatność przy odbiorze u kuriera.
BLIK.
Klarna - kup teraz, zapłać w ratach lub w ciągu 30 dni po zakupie.
Apple Pay.
PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni.
Wybierając opcję „płatność przy odbiorze”, klient zobowiązuje się samodzielnie odebrać i zapłacić za zamówienie.

Przy wyborze płatności tradycyjnym przelewem klient powinien uwzględnić możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia.

Dostawa

Wysyłamy Twoje paczki kurierem InPost. To wiodąca firma kurierska w Polsce, która gwarantuje szybką i terminową dostawę paczek w każde wskazane miejsce w Polsce następnego dnia roboczego w godzinach od 8:00 do 18:00.

CENNIK NA DOSTAWĘ WEWNĘTRZNĄ:

Kurier InPost 17 zł (dla zamówień opłaconych z góry do 499 zł)

0 zł Kurier InPost (dla zamówień opłaconych z góry powyżej 500 zł*)

20 zł Kurier InPost Płatność za pobraniem

13,99 zł Dostawa do paczkomatu InPost

Co zrobić, jeśli zauważyłem uszkodzenie mojej przesyłki?

Aby potwierdzić uszkodzenie, należy sfotografować uszkodzoną paczkę i sporządzić protokół uszkodzenia w obecności kuriera. Jeśli w momencie dostawy takie działanie było niemożliwe, skontaktuj się z obsługą klienta, aby złożyć zamówienie na sporządzenie takiego protokołu. Centrum kontaktowe dostępne jest pod numerami: 22 577 11 11. Możesz również złożyć zamówienie drogą elektroniczną: .. @inpost.com.pl. Wypełnienie protokołu o uszkodzeniu nie uruchamia procedury rozpatrywania reklamacji. Po wypełnieniu protokołu o uszkodzeniu należy złożyć oficjalną reklamację.